Головна

Математика

5-А клас
Домашнє завдання на період 21-24 квітня.
Вибрати один із запропонованих рівнів (або середній, достатній, або достатній, високий).
Середній і достатній рівень:
Розв'язування задач і вправ: 1455, 1457, 1465, 1473, 1476.
Надіслати для перевірки: 1457 (3), 1455 (1), 1473.
Високий і достатній рівень:
Розв'язування задач і вправ: 1493, 1489, 1476, 1483, 1479.
Надіслати для перевірки: 1476, 1479 (1), 1483 (2).
Надсилати на електронну пошту лише підкреслені вправи, виконані на окремому підписаному аркуші.
Зворотній зв'язок:
Шаверська Л.М.
shaverska2020@ukr.net

5-В клас
Домашнє завдання на період 21-24 квітня.
Вибрати один із запропонованих рівнів (або середній, достатній, або достатній, високий).
Середній і достатній рівень:
Розв'язування задач і вправ: 1455, 1457, 1465, 1473, 1476.
Надіслати для перевірки: 1457 (3), 1455 (1), 1473.
Високий і достатній рівень:
Розв'язування задач і вправ: 1493, 1489, 1476, 1483, 1479.
Надіслати для перевірки: 1476, 1479 (1), 1483 (2).
Надсилати на електронну пошту лише підкреслені вправи, виконані на окремому підписаному аркуші.

Зворотній зв'язок:
Шаверська Л.М.
shaverska2020@ukr.net

_____________________________________________________________________________________________

МАТЕМАТИКА 5-Б клас
Продовження теми
«Ділення десяткового дробу на натуральне число».

• виконати вправи 1401, 1404, 1405, 1407, 1408(1, 2, 3)

Домашня самостійна робота № 4
Роботу виконують всі учні, обираючи свій варіант згідно місця розташування за партою (від вікна – варіант 1). Завдання мають бути виконані на аркуші в клітинку ( завдання оформляти як завжди з діями та поясненням), сфотографовані, підписані та відправлені електронною поштою на адресу dekada2018@i.ua до 13 квітня
Надсилати тільки самостійну роботу!

Домашня самостійна робота № 4 5-Б клас

Варіант 1
1. Обчисліть:
а) 2,4 : 3; б) 5,16 : 10;
в) 39,857 : 100; г) 126,385 : 25.
2. Розв’яжіть рівняння:
а) 7 х = 0,21; б) 6 у + 3,4 = 38,8.
3. Знайдіть значення виразу: 45 – 46,2 : 3 + 0,072.
4. Скільки коштує 1 кг цукерок, якщо за 0,6 кг печива по 5,85 грн за 1 кілограм і за 2 кг цукерок заплатили 34,71 грн?

Варіант 2
1. Обчисліть:
а) 1,8 : 6; б) 5,45 : 100;
в) 83,579 : 10; г) 25,036 : 44.
2. Розв’яжіть рівняння:
а) 6 х = 0,42; б) 7 у + 7,1 = 50,5.
3. Знайдіть значення виразу: 40 – 23,2 : 8 + 0,07.
4. У двох кошиках і чотирьох однакових ящиках складено 73,72 кг апельсинів. У кожному кошику по 6,4 кг апельсинів. Скільки апельсинів у кожному ящику?

Зворотній зв`язок:
Муравська А.Ц.
dekada2018@i.ua

___________________________________________________________________________________________

5-В
Параграф 41. Вивчити правило.
№ 1438 (усно).
Виконати самостійну роботу (надіслати на пошту до 14 квітня. Прохання виконати на окремому підписаному аркуші).
Рівень завдань кожен вибирає самостійно і виконує завдання лише одного, вибраного рівня.
Середній рівень:
№ 1. Обчислити значення виразу:
(214 - 63,41) : 37 + 3,21 • 13
№ 2. Розв'язати рівняння:
100 • х = 13,72
Достатній рівень:
№ 1. Розв'язати рівняння:
25 • (х - 5,49) = 79,25
№ 2. Розв'язати задачу:
З одного селища в одному напрямі одночасно вирушили велосипедист зі швидкістю 12,8 км/год і пішохід зі швидкістю 3,6 км/год. Якою буде відстань між ними через 1,5 год після початку руху?
Вискокий рівень:
№ 1. Розв'язати задачу:
Сума двох чисел дорівнює 13,3. Одне з них втричі більше за інше. Знайти ці числа.
№ 2. Розв'язати задачу:
З двох міст, відстань між якими 190,4 км, одночасно в одному напрямі виїхали мотоцикліст та велосипедист, який їхав попереду. Мотоцикліст наздогнав велосипедиста через 4 год. Знайти швидкість велосипедиста, якщо швидкість мотоцикліста дорівнює 64,3 км/год.

_Зворотній зв'язок:
Шаверська Л.М.
shaverska2020@ukr.net______________________________________________________________________________________________

5-А
Параграф 41. Вивчити правило.
№ 1438 (усно).
Виконати самостійну роботу (надіслати на пошту до 14 квітня. Прохання виконати на окремому підписаному аркуші).
Рівень завдань кожен вибирає самостійно і виконує завдання лише одного, вибраного рівня.
Середній рівень:
№ 1. Обчислити значення виразу:
(214 - 63,41) : 37 + 3,21 • 13
№ 2. Розв'язати рівняння:
100 • х = 13,72
Достатній рівень:
№ 1. Розв'язати рівняння:
25 • (х - 5,49) = 79,25
№ 2. Розв'язати задачу:
З одного селища в одному напрямі одночасно вирушили велосипедист зі швидкістю 12,8 км/год і пішохід зі швидкістю 3,6 км/год. Якою буде відстань між ними через 1,5 год після початку руху?
Вискокий рівень:
№ 1. Розв'язати задачу:
Сума двох чисел дорівнює 13,3. Одне з них втричі більше за інше. Знайти ці числа.
№ 2. Розв'язати задачу:
З двох міст, відстань між якими 190,4 км, одночасно в одному напрямі виїхали мотоцикліст та велосипедист, який їхав попереду. Мотоцикліст наздогнав велосипедиста через 4 год. Знайти швидкість велосипедиста, якщо швидкість мотоцикліста дорівнює 64,3 км/год.

Зворотній зв'язок:
Шаверська Л.М.
shaverska2020@ukr.net
________________________________________________________________________________________________

5-А
Параграф 40.
Розв'язати задачі: № 1401, № 1414, № 1388.

Зворотній зв'язок:
Шаверська Л.М.
shaverska2020@ukr.net

5-В
Параграф 40.
Розв'язати задачі: № 1401, № 1414, № 1388.
Зворотній зв'язок:
Шаверська Л.М.
shaverska2020@ukr.net

________________________________________________________________________________________
Муравська А.Ц.



______________________________________________________________________

5-А клас(Шаверська Л.М.)
Параграф 40. Приклад 1,2 - записати в зошит.
Розв'язати: № 1377, № 1379, № 1397, № 1399.

Зворотній зв'язок:
Шаверська Л.М.
shaverska2020@ukr.net

_______________________________________________________________________________________

5-В клас
Зворотній зв'язок:
Шаверська Л.М.
shaverska2020@ukr.net

Параграф 40. Приклад 1,2 - записати в зошит.
Розв'язати: № 1377, № 1379, № 1397, № 1399.

____________________________________________________________________________________________
5-А Клас(Шаверська Л.М.)
Математика
Параграф 38. Множення десяткових дробів.
№ 1332, № 1335, № 1337;
№ 1339, № 1343, № 1345.
Параграф 39. Окремі випадки множення десяткових дробів.
№ 1357, № 1359, № 1361;
№ 1363, № 1365, № 1370.
Параграф 40. Ділення десяткового дробу на натуральне число. Вивчити правило.

5-В Клас(Шаверська Л.М.)
Математика
Параграф 38. Множення десяткових дробів.
№ 1332, № 1335, № 1337;
№ 1339, № 1343, № 1345.
Параграф 39. Окремі випадки множення десяткових дробів.
№ 1357, № 1359, № 1361;
№ 1363, № 1365, № 1370.
Параграф 40. Ділення десяткового дробу на натуральне число. Вивчити правило.

Зворотній зв'язок:
Шаверська Л.М.
shaverska2020@ukr.net

_____________________________________________________________________________________________

5-Б клас, МАТЕМАТИКА
Муравська А.Ц.
I. ПЕРЕГЛЯНУТИ ВІДЕОУРОК

II.

§ 38 читати;

розібрати приклади 1-3;

виконати вправи 1307, 1309, 1313, 1315, 1316,
1320, 1322, 1325, 1327, 1329

https://www.youtube.com/watch?v=LycXUoWNU9c
______________________________________________________________________________________________

Зворотній зв`язок:
Муравська А.Ц.
dekada2018@i.ua

Вітаємо!

Фестиваль знань-2019

З Днем Соборності України!

Зорептах - Повір у себе

Європейській день мов

Зустріч з офіцером поліції

Всеукраїнський конкурс

Наша гордість!