Головна

Українська мова

6Б клас
Сидоренко Н.В.
Українська мова
§58, 59 знати. Виконати вправи 482, 483, 489, 490, 491, 496 (письмово).

___________________________________________________________________________________________

6-В клас, українська мова (Сидоренко Галина Михайлівна).
21 – 24 квітня
1. § 56, вивчити правила! Впр. 467, 469, 470, 472 (письмово).
2. Написати контрольний твір-опис природи за картиною.
Див.посилання:
https://drive.google.com/drive/folders/1w0HNhdwS1T6hXrb8dvzKb7NqfZn5Aa8k
Допоміжні матеріали: § 78 (стор. 259-261).
Бажано надсилати у форматі Word.
Виконані завдання надсилати на електронну адресу: hanna_sydorenko@i.ua

6-А Мостова О.А.
Українська мова
Завдання з 20.04 по 24.04
1. Переглянути відео за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=4uuUG-QI7Fs
2. Виконання завдань за посиланням:
https://drive.google.com/open?id=1PRTvHjcPx5plPGbXrvWnPvXmDWdTYNHY

________________________________________________________________________________-

Шифф О.В.
6-Б
Українська мова
Завдання з 20.04 по 24.04
1. Переглянути відео за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=4uuUG-QI7Fs
2. Виконання завдань у додатку ClassDojo або за посиланням:
https://drive.google.com/open?id=1PRTvHjcPx5plPGbXrvWnPvXmDWdTYNHY

Зворотний зв’язок: ksandia@ukr.net або група Viber.

Шифф О.В.

6-A
Мостова О.А.
Завдання з 13.04 по 17.04
1. Переглянути відео за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=v-L0iyncumQ

2. Виконання завдань за посиланням:
https://drive.google.com/open?id=11t5R_PYqX4GZ94bBlZ7czCuV9-4xViTc

_____________________________________________________________________________________________

Шифф О.В.
6-Б
Українська мова
Завдання з 13.04 по 17.04
1. Переглянути відео за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=v-L0iyncumQ
2. Виконання завдань у додатку ClassDojo або за посиланням:
https://drive.google.com/open?id=11t5R_PYqX4GZ94bBlZ7czCuV9-4xViTc

___________________________________________________________________________________________

6-В клас, українська мова (Сидоренко Галина Михайлівна).
1. Тема «Числівник».
Подивитися відеоурок за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=efDMjzg5pc4
2. § 54, вивчити правила! Впр. 449 (усно), впр. 450 (письмово), 452 (письмово).
3. § 55, вивчити правила! Впр. 456, 458, 460 (письмово), 464 (усно).
Виконані завдання надсилати на електронну адресу: hanna_sydorenko@i.ua

___________________________________________________________________________________

6-В клас, українська мова (Сидоренко Галина Михайлівна).
1. § 51, впр. 427, 428 (письмово).
2. § 52, впр. 436 (письмово).
3. § 53, впр. 440, 444 (письмово), 447, 448 (усно).
4. Переглянути презентацію «Написання -н- і -нн- у прикметниках» за посиланням: https://drive.google.com/drive/folders/1w0HNhdwS1T6hXrb8dvzKb7NqfZn5Aa8k
Виконати всі завдання, зазначені в ній. Після виконання ви можете подивитись правильні відповіді. Надсилати їх не потрібно.
5. Виконати контрольну роботу за посиланням: https://drive.google.com/drive/folders/1w0HNhdwS1T6hXrb8dvzKb7NqfZn5Aa8k
Виконані завдання надсилати на електронну адресу: hanna_sydorenko@i.ua

_____________________________________________________________________________________________

6-A
Мостова О.А.
Українська мова завдання з 06.04 по 10.04
1. Виконати завдання (письмово) за посиланням:
https://drive.google.com/open?id=1PZvZyPxIjnM6S9JwxoYzqdANBiijKQeD
Зворотній зв'язок : mostovaya.78@gmail.com
2. Тема «Відмінювання числівників»
- Подивитися відео за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=KREWK6wBZsU
- Виконати вправи(письмово) за посиланням:
https://drive.google.com/open?id=13QogZj1Bw1GjLF_tdc6IeB7Hx-ZAygWZ

Зворотній зв`язок:
Мостова О.А.
mostovaya.78@gmail.com

_____________________________________________________________________________________________
6-В клас, українська мова (Сидоренко Галина Михайлівна).
§ 48, вправи 402, 405 (письмово).
§ 49, вправи 412, 414, 418 (письмово).
§ 50, вправи 419, 422 (письмово).
Зворотний зв’язок: виконані завдання надсилати на електронну адресу hanna_sydorenko@i.ua
___________________________________________________________________________________________

6-А

Українська мова

Параграф 54 ( с. 192) Вправи 450, 454, 455
Параграф 55 Вправи 459, 460
Завдання після контрольної роботи!!!!!

Українська література
Тести ( завдання після контрольної роботи)
Ст.. 155 № 2, 3 письмово

Контрольна робота з мови
1 варіант

1. Прикметником називається частина мови, що...
2. Прикметники за значенням поділяються на: ...
3. Як змінюються прикметники ?
а) за відмінками; б) за родами і чиcлами
в) за відмінками, числами, часами; г) за родами, числами, відмінками.
4. Прикметники високі, глибокі, далекі :
а) твердої групи; б) м'якої групи; в) мішаної групи.
5. Від поданих іменників утворити прикметники :
Студент, Запоріжжя, Буг, товариш, казах, Рига.
6. Виписати прикметники, від яких утворюються ступені порівнян¬ня та утворити їх:
Світлий, молодий, вечірній, міський, шерстяний, дорогий, солов'їний, цегляний, батьківський, науковий.
7. Вказати ступінь порівняння та його форму прикметників най¬більш високий, найменш стиглий:
а) найвищий ступінь ;
б) вищий ступінь, проста форма;
в) найвищий ступінь, складена форма;
г) найвищий ступінь, проста форма.
8. Записати прикметники, знявши риску.
Залізо/бетонний, чорно/земний, військово/повітряний, темно/ зелений,
південно/український, легко/крилий, жовто/гарячий.
9. У словах на місці крапок вставити -н-, -нн- .
Греча...ий, скля...ий, бездога...ий, букве...ий, здорове...ий, широче...ий, соло...ий, осі...ій, солов'ї...ий, старови...ий.
10. Скласти речення зі словами полонений та рідний, так, щоб в одному реченні вони виступали прикметниками, а в іншому – іменниками.
11. Переписати, позначити вид прикметника за значенням:
Ослячі вуха, осляча впертість,;баранячий ріг, баранячий кожух, баранячий розум; лебединий пух, лебедина подушка, лебедина вірність; лисяча голова, лисяча хитрість, лисяча шуба; яструбині крила, яструбина злість; вовчий апетит, вовчий хвіст; качиний ніс, качині повадки, качине м’ясо.
12. Переписати прикметники, вставляючи потрібну літеру.
Алюміні…вий, квасол…вий, плющ…вий, стал…вий, раді...вий, свинц...вий, чесуч...вий, ясен... вий, оселедц…вий, жолуд...вий, ало…вий, янтар...вий, чебрец...вий, коч...вий, конвалі...вий, взутт. вий, насінн… вий, несутт… вий, віч.. .вий

ІІ варіант

1. Прикметником називається частина мови, що...
2. Ступені порівняння прикметників утворюються від...
3. Прикметники батькове майно, заяча лапа, материна ласка :
а) відносні; б) якісні; в) присвійні.
4. Прикметники соснові, ялинові, яскраві :
а) твердої групи; б) м'якої групи; в) мішаної групи.
5. Від поданих іменників утворити прикметники :
Козак, Волга, Прилуки, журналіст, узбек.
6. Виписати прикметники, від яких утворюються ступені порівнян¬ня та утворити їх :
Широкий, живий, сільський, стінний, весняний, ніжний, мудрий, молочний, вовчий, залізний, літературний.
7.Вказати ступінь порівняння та його форму у прикметників най¬більш складний та найменш розумний:
а) найвищий ступінь;
б) вищий ступінь, проста форма;
в) найвищий ступінь, складена форма;
г) найвищий ступінь, проста форма.
8. Записати прикметники, знявши риску.
Водо/плавний, біло/крилий, яскраво/жовтий, п'яти/поверховий,
червоно/гарячий, західно/європейський, м'ясо/молочний.
9. У словах на місці крапок вставити -н-, -нн- :
Півде...ий, привіль...ий, незрівня...ий, соколи...ий, сті...ий,
свяще...ий, орли...ий, маши...ий, бджоли...ий, да...ий.
10. Скласти речення зі словами сліпий та прийдешнє, так, щоб в одному реченні вони виступали прикметниками, а в іншому – іменниками.
11. Переписати, позначити вид прикметника за значенням:
Ведмежа послуга, ведмежий барліг; дитячий будинок, дитяча цікавість; дерев’яний голос, дерев’яний стіл; золоте серце, золотий перстень; скляний посуд, скляні очі; кам’яна стіна, кам’яна душа; залізна воля, залізний дах; лисяча нора, лисячий погляд; каштанове дерево, каштанове волосся; вишневий цвіт, вишневий колір; петрів батіг, Петрів зошит
12. Переписати прикметники, вставляючи потрібну літеру.
Магнолі….вий, перед дощ…вий, гост…вий, спориш. ..вий, кінц…вий, дин…вий, фарш…вий, кальці…вий, прижитт…вий, саджанц..вий, сторож…вий, кахл…вий, меж...вий, шарж...вий, жакард…вий, гіпюр...вий, матрац...вий, нігт...вий, кущ... вий, притч...вий, смерч...вий.

Тестування за повістю В.Нестайка «Тореадори з Васюківки»
1. Яка « була прекрасна ,благородна ідея» у хлопців?
А) збудувати козацький курінь; Б) прокласти в селі метро; В) зробити підводний човен.
2.З кого мріяли хлопці за проїзд п*ять копійок?
А) з родичів; Б) з однокласників; В) з учительки математики.
3.Як Павлуша схарактеризував Явин характер?
А) сталь , а не характер; Б) ганчірка ,а не характер; В) золото , а не харак-
тер.
4.Як звали Явину корову?
А) Манька; Б) Конституція ; В) Контрибуція.
5.Хто, на думку Яви і Павлуші, був найкращою кандидатурою для бою
биків?
А)бугай Петька; Б) цап Жора; В) корова Контрибуція.
6.Кого хлопці витягнули зі старого замуленого колодязя?
А) кошеня; Б) зайченя ; В) цуценя.
7. Чому Ява раптом повернувся додому?
А) перелякався; Б) хотів покликати Павлушу; В) кинувся за велосипедом.
8. Як можна назвати вчинок Яви?
А) геройство ; Б) непослух; В) відчайдушність.
9.Хто такий «тореадор»?
А) розбишака; Б) учасник спортивних змагань; В) головний учасник бою
Биків.
10. Який клас закінчували герої повісті?
А) четвертий; Б) п*ятий ; В) шостий.
11. Як хлопці назвали свою знахідку зі старого замуленого сараю?
А) Собакевич; Б) пан Коцький; В) Полкан.
12.Закінчіть цитату: «І хто вигадав оті екзамени! Та ще навесні, коли
повітря пахне…»:
А) футболом ; Б) квітами; В) свіжістю.
____________________________________________________________________________________________

Шифф О.В.

6- Б
Українська мова завдання з 30.03 по 03.04
1. Контрольна робота за варіантами (бажано виконати у форматі Word).
Список варіантів за посиланням:
https://drive.google.com/open?id=18P6eR4gZCsbEzHw1LgmKfraqu83_u2Ls
Контрольна за посиланням:
https://drive.google.com/open?id=1dLSRcYiqTytNcfvw_E52twBj12FHWhEs
Зворотній зв'язок : ksandia@ukr.net
2. Тема «Числівник»
- Подивитися відеоурок за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=q83TU_Xf2Tc
- Виконати вправи(письмово):
1. Придумати задачу з математики на сучасну тему. Усі цифри записати словами. Числівники підкреслити.
2. Сторінка 192(правило). Вправа 454, 458(друге завдання – виписати повністю з реченням).
Зворотній зв'язок : ksandia@ukr.net

______________________________________________________________________________________________

6Б клас
Сидоренко Н.В.
Українська мова (група ІІ)
§54-55 знати. Виконати вправи 450 (1, 2), 451, 454, 459 (1, 2), 460.

Завдання виконати до 10 квітня. Будь ласка, присилайте всі виконані завдання в одному листі. Фотографуйте горизонтально!

_____________________________________________________________________________________________

Мостова О.А.
6 клас
Українська мова
1.Параграф 50 ( ст.176) правило*
Вправи 420, 422, 424
2.Параграф 51 ( ст. 179) правило*
Вправи 428, 429, 432 (1,2)
3.Параграф 52 (ст. 181) правило*
Вправи 434, 438, 439

Зворотній зв`язок:
Мостова О.А.
mostovaya.78@gmail.com

_______________________________________________________________________________________________
Шифф О.В.

6-Б
Українська мова
1. Параграф 52, вправа 434,438.

2. Параграф 53(с. 185,186 – правило), вправа 440(1), 445,447.

________________________________________________________________________________________________

Сидоренко Г.М.

6 клас
Українська мова
1.Параграф 44-48,вправа 368,369,370,373,379,381,389,394,400

________________________________________________________________________________________________






Вітаємо!

Фестиваль знань-2019

З Днем Соборності України!

Зорептах - Повір у себе

Європейській день мов

Зустріч з офіцером поліції

Всеукраїнський конкурс

Наша гордість!