Головна

Історія

_Історія 5 – А.
Тема:
Історія, історики, письменники та поети.
Завдання:
1.. Опрацювати параграф 20.
2. Підготувати доповідь про діяльність історика за поданою схеми:
1. Назвіть роки життя та охарактеризуйте добу, за якою він жив;
2. Де він навчався та в яких умовах працював;
3. Ким працював;
4. Назвіть його основні твори;
5. Чим уславився, як увічнено його ім’я.
Грушевський М.С.( Бас Єкатерина , Білицька Уляна , Гришина Лаура, Глущенко Вероніка, Денисенко Максим )
Бантиш-Каменський Д.М. (Забельска Софія , Калина Вероніка , Крамаренко Дмитро, Крупнікова Надія, Малінніков-Мартинов Антон ).
Нестор Літописець (Меньшиков Федір, Павлюк Антон, Пінчук Владислав , Руденко Софія , Сергієнко Катерина ) (план можна модернізувати).
Драгоманов М.П. (Стрижак Марія, Танрикулу Тімур, Томчук Олександра , Турабелідзе Нана, Худяков Андрій )
Куліш П.О (Цвілюк Вікторія, Штанько Олександра , Шеремета Тимофій, Шкрабатовська Софія, Щербина Богдан, Ящук Ілля)
Пересилати мені не потрібно, підготувати до конференції (плануємо конференцію Zoom на 16.04 на 12 годину)

Історія 5- В.
Тема:
Історія, історики, письменники та поети.
Завдання:
1.. Опрацювати параграф 20.
2. Підготувати доповідь про діяльність історика за поданою схеми:
1. Назвіть роки життя та охарактеризуйте добу, за якою він жив;
2. Де він навчався та в яких умовах працював;
3. Ким працював;
4. Назвіть його основні твори;
5. Чим уславився, як увічнено його ім’я.

Грушевський М.С.(Богдан Іван, Войтович Марія, Демиденко Анастасія, Жук Ілля ,Зайцева Олена )
Бантиш-Каменський Д.М. (Зарічна Анна, Зелінська Анна , Карбовський Олександр , Крічко Владислав , Кузенко Артур).
Нестор Літописець (Ліпкін Артем , Лук’яненко Нікіта , Малярчук Олександра , Михаленок Єва , Павлік Артем )
Драгоманов М.П. (Пантелей Олександр , Петлюк Ольга , Сачук Костянтин , Сергієнко Софія, Тітарчук Кирило )
Куліш П.О (Чала Катерина , Шірпал Олександр , Шильнікова Валерія , Шульга Марія )

______________________________________________________________________________
Завдання з історії 06.04-10.04 Ящук О.Ю
§17 ст.96-101
Тема: Проголошення незалежності України.
Опрацювати зміст матеріалу:
1. Суперечності розвитку під комуністичною владою.
2. Дисиденти — борці за волю України.
3. Здобуття Україною незалежності.
Зробити запис у зошиті:
24 серпня 1991 р. — Акт проголошення незалежності України.
28 червня 1996 р. — прийняття Конституції України
Виконати письмово:
1.Визначте позитивні й негативні сторони життя українців у 1960—
1980-ті рр.
2. Хто з дисидентів своїм життям заплатив за свободу України?
3.. Якими були наслідки Чорнобильської катастрофи для України?
4. Коли було проголошено незалежність України?
5.Хто став першим Президентом України?

_____________________________________________________________________________________________

Історія 5 – А, 5- В. (Ошкодер)
Тема:
Головні цілі пізнання минулого. Фах історика. Що таке історичний факт, історична особа, історичне дослідження.
Завдання:
1. Пройти тест
http://interactive.ranok.com.ua/theme/contentview/pdrychniki/vstyp-do-st...
За бажанням, його можна пройти через QR-код на сторінці 106.
Після проходження потрібно: нажати результат , сфотографувати результат
і скинути фото мені на електрону пошту.
2. Опрацювати параграф 16

_____________________________________________________________________________________________

Завдання з історії 5-Б клас
Ящук О.Ю. 30.03-04.04

§16 ст.90-95
Тема: Україна в роки Другої світової війни.
Опрацювати зміст матеріалу:
1. Україна на початку Другої світової війни.
2. Радянсько-німецька війна та Україна.
Виконати письмово:
1. Ознайомтеся із джерелом, які є свідченням спогадів учасника боїв за Київ і дайте відповіді на запитання ( ст. 94):
 Наступом із якого плацдарму будо визволено Київ від окупантів?
 Що в документі свідчить про запеклість боїв за визволення Києва?
2. Завдання № 2, 4, 6, 8,9 на ст. 95;

Зворотній зв`язок:
yashchuk3005@gmail.com
_____________________________________________________________________________________________
Історія 5 – А, 5- В.
Історія
Завдання 30.03-03.04.2020
Письмові завдання підкреслено. Скинути на адресу alena.oshkoder@gmail.com до 03.04.

Тема:
Урок узагальнення по розділу «Історія України в пам’ятках»
Завдання:
1. Повторити розділ «Історія України в пам’ятках» (пар. 11-18, перегляд відео).
https://www.youtube.com/watch?v=aTxEkmpknhc
https://www.youtube.com/watch?v=NsidAJbjcT8
https://www.youtube.com/watch?v=XZ5tg7iiGwY
https://www.youtube.com/watch?v=r0apjAhT3uc

2. Дайте відповіді на запитання.
1.Яким роком датується перша письмова згадка про козаків?
2. В якому році було збудовано Собор Святої Софії у Києві?
3. Земляні укріплення та укріплення із січених дерев’яних колод козаків називалися …
4.Яке місто було столицею української козацької держави – Гетьманщини?
5.Коли була остаточно звільнена територія України від німців?
6.Коли відбулося урочисте проголошення злуки (об’єднання) ЗУНР та УНР?
7.В якому році було проголошено Акт Незалежності України?
8. В якому році відбулась Революція Гідності в Україні?
9.Дайте визначення поняття «Незалежність – це…».
10.Дайте визначення поняття «Окупація – це…».
11.На знак якої події встановлено в Києві пам’ятник Володимиру Великому? В якому році вона відбулася?
_____________________________________________________________________________________________

p> Завдання до 20.03.

Історія, правознавство, громадянське суспільство.

Письмові завдання підкреслено. Скинути на адресу alena.oshkoder@gmail.com в продовж наступного тижня.

5 Клас

1. Повторити параграф 16.

2. Самостійно опрацювати параграф 17.

Дивитись "Внутрішнє становище України в 1991-2000 рр. (укр.) ЗНО з історії України." на YouTube
https://youtu.be/kaxz9Slos80
__________________________________________________________________________________________________
5-Б Історія
Ящук О.Ю.
§14 ст.78-83
Тема: Українська революція і боротьба за збереження державності (1917—1921 рр.)
Опрацювати зміст матеріалу:
1. Початок Української революції.
2. Боротьба за збереження української державності та її поразка.
Виконати письмово:
1. Який існує взаємозв’язок між Першою світовою війною та Українською революцією?
2. Які події спонукали до проголошення незалежності Української Народної Республіки?
3. Яку подію відзначають як День соборності?
4.Чому новоствореній Українській державі одразу довелося силою відстоювати своє існування?

Зворотній з`язок:
Ящук О.Ю.
yashchuk3005@gmail.com

__________________________________________________________________________________________________
5-Б Історія
Ящук О.Ю.
§15 ст.84-89
Тема: Політика більшовиків щодо України. Голодомор 1932—1933 рр.
Опрацювати зміст матеріалу:
1. Зміцнення влади більшовиків в Україні.
2. Голодомор 1932-1933рр. Репресії.
Виконати письмово:
Ознайомтеся із джерелами, які є свідченням Голодомору в Україні, і дайте відповіді на запитання.( ст. 89)
1. Зі звіту міліції сіл Количівка та Янівка
2. Із листа британського журналіста Гарета Джонса, що був свідком голоду в Україні.

Зворотній з`язок:
Ящук О.Ю.
yashchuk3005@gmail.com

Вітаємо!

Фестиваль знань-2019

З Днем Соборності України!

Зорептах - Повір у себе

Європейській день мов

Зустріч з офіцером поліції

Всеукраїнський конкурс

Наша гордість!