Головна

Історія

Історія України 8 клас
Теми:
1. Посилення колоніальної політики Російської імперії. Ліквідація гетьманату.
2. Лівобережна Україна в другій половині ХVІІІ ст. Ліквідація Гетьманщини.
Завдання:
1. Опрацювати параграф 29-30
2. Письмово скласти порівняльну таблицю «Гетьманування І. Скоропадського та Д. Апостола»
3. Реформи К. Розумовського (записати). Їх вплив на Гетьманщину та Слобожанщину.
1.Опрацювати параграф 35-36
Всесвітня Історія. 8 клас
Тема:
Освічений абсолютизм
Завдання:
1. Опрацювати параграф 23.
2. Заповнити табличку : «Внутрішня політика Єлизавети Петрівни та Катерини ІІ в Російські ісперії»
Єлизавета Петрівна Катерина ІІ

3. Заповнити табличку : «Реформи Марії Терезії та Йосифа ІІ»
Реформа Значення Наслідки
Державне управління
Законодавча реформа
Адміністративна
Релігійна
Освіта
Економіка
Сільське господарство
Військові реформи

Всесвітня Історія. 8 клас
Тема:
Просвітництво і промислова революція
Завдання:
1. Опрацювати параграф 22.
2. Заповнити табличку (всі колонки)
Винахід рік Автор Значення
Джон Кей
Механічна прядка «Джені»(на честь доньки
Томас Хайнс
Перша Фабрика
Самуель Кромптон
Парова Машина
Едмунд Картрайт

alena.oshkoder@gmail.com

________________________________________________________________________________________

Історія України 8 клас
Історія
Завдання 30.03-03.04.2020
Письмові завдання підкреслено. Скинути на адресу alena.oshkoder@gmail.com до 03.04.

Теми:
1. Освіта, архітектура та образотворче мистецтво, церковне життя.
2. Наш край наприкінці 50 рр.XVІІ ст. – у першій половині ХVІІІ ст.
Завдання:
1. Опрацювати параграф 28.
2. Переглянути
https://www.youtube.com/watch?v=PTP6DbVAE_8
https://www.youtube.com/watch?v=7QzoVWISrpI
3. Письмово дати відповідні на запитання (коротко, по кілька слів).
1. Які чинники впливали на розвиток української культури кінця XVII — першої половини XVIII ст.?
2. Із яких закладів складалася система освіти на українських землях?
3. Які форми навчання були поширені?
4. Як було організовано навчання в Києво-Могилянській академії?
5. Що свідчило про розвиток друкарства на українських землях? Назвіть головні центри книгодрукування в Україні.
6. Які жанри характеризують розвиток української поезії?
7. Визначте риси богословської літератури цього часу.
8. Яка тематика переважала в історичній прозі, літописанні?
9. Яка мистецька школа переважала в українському мистецтві кінця XVII — першої половини XVIII ст.?
10. Назвіть видатних українських художників тієї доби.
11. Якими є основні риси мистецтва бароко? Назвіть основні архітектурні пам’ятки у стилі бароко.
12. Визначте основні риси містобудування тієї доби.
13. У яких формах розвивалася скульптура на українських землях?
14. Які жанри музичного й театрального мистецтва мали поширення наприкінці XVII — на початку XVIII ст.?
___________________________________________________________________________________________
Всесвітня Історія. 8 клас
Історія
Завдання 30.03-03.04.2020
Письмові завдання підкреслено. Скинути на адресу alena.oshkoder@gmail.com до 03.04.

Тема:
1. Урок узагальнення по розділу «Османська імперія. Країни Східної Європи у ХVІІ — першій половині ХVІІІ ст.»
Завдання:
1. Повторити параграфи 18-21.
2. Виконати тест. Результат сфотографувати і надіслати. Обов’язково в темі вказати: Тест, Клас, Прізвище.
http://interactive.ranok.com.ua/theme/contentview/serednya-ta-starsha-sh...
_____________________________________________________________________________________________

Завдання до 20.03.

Історія, правознавство, громадянське суспільство.

Письмові завдання підкреслено. Скинути на адресу alena.oshkoder@gmail.com в продовж наступного тижня.

Історія України

1. Повторити параграф 36.

2. Опрацювати параграф 37, письмово виконати завдання

1. Прослідкуйте за картою атласу напрямки походів П. Орлика на Правобережжя (запишіть).

2. Складіть у зошиті хронологічну таблицю «Діяльність П. Орлика».

3. Ознайомитись з параграфом 38.

Дивитись:
"Гетьман Пилип Орлик | Пишемо історію" на YouTube

https://youtu.be/ws9QvVmlzmw

"Гетьманування Івана Мазепи (укр.) ЗНО з історії України." на YouTube

https://youtu.be/DLrRzXOh9io

Всесвітня Історія.

1. Опрацювати параграф 20, письмово обґрунтувати, (або спростувати ) судження про суперечливий характер реформ Петра 1.

Вітаємо!

Фестиваль знань-2019

З Днем Соборності України!

Зорептах - Повір у себе

Європейській день мов

Зустріч з офіцером поліції

Всеукраїнський конкурс

Наша гордість!